Το πρώτο μου giveaway


Να μαι και γω με το πρώτο μου (και όχι τελευταίο, έρχεται και ακόμα ένα σύντομα) , μικρούλι giveaway.

Το δωράκι η παλέττα της Sleek , η Storm με ζεστές αποχρώσεις , ιδανική για βραδάκι🙂
(Αγορασμένη με δικά μου χρήματα).
Είναι ένα απλό μικρό δωράκι, ελπίζω όμως να το απολαύσετε.

(Γκουγκλάρετε αν θέλετε να δείτε swatches, εγώ δεν έχω κάνει για την συγκεκριμένη παλέττα)

Κανόνες :

• Nα ακολουθείτε το blog μου (υποχρεωτικό)
(Το συγκεκριμένο μέσω blogger ή/και της αγγλικής version μέσω WordPress (εδώ))
• Να αφήσετε κάποιο σχόλιο στο blog. Τι θέλετε να δείτε, τι να αλλάξω, προτάσεις, κτλ. καθώς και το e-mail σας ώστε να επικοινωνήσω με την νικήτρια (υποχρεωτικό)
 Εξτρα συμμετοχες μπορείτε να κερδίσετε:
• Ακολουθώντας με στο twitter , κάνοντας like στην σελίδα μου στο facebook, και ακολουθώντας με στο bloglovin
• Mπορείτε επίσης να κερδίσετε συμμετοχές εαν μοιραστείτε το giveaway μέσω twitter, facebook ή μέσω του blog σας.
• Φυσικά να είστε πάνω απο 18, ή να έχετε την άδεια απο κάποιον ενήλικο, ώστε να σας αποστείλω το δώρο σε περίπτωση που κερδίσετε.

Το giveaway λήγει στις 10 Αυγούστου.

Καλη τύχη σε όλες.

Το giveaway είναι ανοιχτό για όλο τον κόσμο! Θα αποσταλεί με απλό ταχυδρομείο, και δεν φέρω ευθύνη απο την στιγμή που το στείλω!

a Rafflecopter giveaway

189 thoughts on “Το πρώτο μου giveaway

  1. Ω, τι σούπερ δωράκι είναι αυτό! Αυτή η σκιούλα εκεί πάνω δεξιά νομίζω ότι με φωνάζει μανούλα χαχα!
    Τι θέλω να δω εδώ; Περισσότερα ποστς φυσικά!😀
    nataliedouka@hotmail.com
    many kisses!!

  2. Πολύ όμορφη η παλέτα και τα ζεστά χρώματα οτι πρέπει για μένα! Μου αρέσει να βλέπω reviews από προϊόντα που δοκίμασες και σου άρεσαν αλλά και τι δεν σου άρεσε σε αυτά, γλιτώνουμε από πολλές αποτυχημένες αγορές! Επίσης θα μου άρεσε να βλέπω κι άλλα πράγματα που σου αρέσουν όχι απαραίτητα σχετικά με ομορφιά, όπως πχ βιβλία, μουσική, ταινίες κλπ.
    email: domniki.chatzaki@gmail.com
    xx Menia

  3. Ακριβώς αυτό και γω λατρεύω στα reviews. Τα καλά και τα άσχημα! Δεν είχα σκεφτεί να κάνω για κάτι ασχετο απο ομορφιά, αλλα σκέφτομαι να ξεκινήσω, πολύ ωραία ιδέα!

  4. Καλημέρα! Πολύ ωραίος ο διαγωνισμός σου και φυσικά εύχομαι να είμαι εγώ η τυχερή , χχαχαχα
    Εμένα μου αρέσουν πολύ τα reviews που με γλιτώνουν από κακές αγορές αλλά και τα nail tutorials που μου δίνουν ιδέες για τα δικά μου νύχια.
    Φιλιά!

  5. καλημερα!!! μολις εγινα μελος !!! πολυ ομορφο blog ευχομαι τα καλυτερα!!!!!! θα ηθελα να δω θεματα για εμας τις 40αρες, δερμα, μαλλια κλπ. Σ ευχαριστω, καλη επιτυχία!

    mairi_kostas@hotmail.com

  6. Πολύ όμορφη η παλέτα που διάλεξες για δωράκι! Ευχαριστούμε! Όπως ανέφεραν και άλλες κοπέλες πολύ χρήσιμα είναι τα reviews αλλά και ότι άλλο σου κάνει εντύπωση είναι ωραίο να το μοιράζεσαι μαζί μας! Φιλάκια πολλά
    harapard@gmail.com

  7. Μόλις τώρα ανακάλυψα το blog σου, βλέποντας αυτό τον διαγωνισμό. Βρε βρε την παλέτα, είναι και στα χρώματα μου, τυχαίο;
    GFC&FB: Katerina Dk
    email:kathrinoula@hotmail.com

  8. Μόλις ανακάλυψα το blog σου βλέποντας αυτό τον διαγωνισμό. Βρε βρε και την παλέτα, είναι και στα χρώματα μου, τυχαίο;
    GFC&FB: Katerina Dk
    email:kathrinoula@hotmail.com

  9. Τέλειο δώρο! Αν και δεν είμαι των παλετών, αλλά αυτή έχει αποχρώσεις που μου αρέσουν!
    Καλή τύχη σε όλες! Σ' ευχαριστούμε πολύ!
    Εγώ προσωπικά θα ήθελα να δω πολλά review προοϊόντων αλλά και για τα μαλλιά!
    GFC: ΜΑΡΙΑ (BeautyGirl)
    e-mail: marizavon@gmail.com
    Σε ακολουθώ και στο Twitter, FB & bloglovin'.

  10. τέλειο το δωράκι σου ευχαριστούμε πολύ!!!! θα ήθελα να δω προτάσεις αγαπημένων προιόντων μακιγιάζ και περιποίησης μαλλιών και σώματος!!! melinathessaloniki@hotmail.com
    έκανα like στο facebook και follow στο blogloving !!! twitter δυστυχώς δεν έχω!!!😦

  11. ΧΜ,ΔΕ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΩΡΑ ΤΟ BLOG.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΣΤΗ ΠΑΡΟΥΣΑ ΤΟΥ ΜΟΡΦΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ.ΕΧΕΙ ΩΡΑΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ,ΖΕΣΤΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ,ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ,ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ..ΤΙ ΝΑ ΠΩ,ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΚΙ ΕΤΣΙ.

    ΤΟ GTF : NINA DIAMANTI

    KAI TO EMAIL MOY EINAI TO : AIK.DIAMANTI@HOTMAIL.COM

  12. Πολύ όμορφη παλέτα!Σε ευχαριστούμε!θα μπορούσες να ανέβαζες περισσότερα tutorials με μακιγιάζ ίσως αλλα γενικά το blog σου ειναι πολύ όμορφο…e-mail:pkanelli@hotmail.com

  13. More tutorials and makeovers..also OOTD.God knows i could do with some healthy inspiration🙂

    My rafflecopter name:Aaiza I.
    email:aexaawan@hotmail.com

  14. Πολύ όμορφο το blog σου και σε ευχαριστούμε για το δώρο!
    fb:Evita Liconnie (δεν μου το πηρε το σύστημα πιο πάνω!)
    e-mail:evie_lieri@hotmail.com

  15. Εκπληκτικό το δώρο. Μου αρέσει που δίνεις συμβουλές για το προϊόν, οτι δηλαδή ανήκει στις ζεστές αποχρώσεις και ταιριάζει περισσότερο το βράδυ. Και άλλες τέτοιες συμβουλές μακιγιάζ είναι ευπρόσδεκτες!!
    email: kolliaeuag@yahoo.gr

  16. Πολύ όμορφο δώρο!!
    Θα ήθελα πολύ να μοιράζεσαι μαζί μας συμβουλές για αγαπημένα προιόντα ομορφιάς, τι σου άρεσε και τι όχι, δοκιμές νέων προιόντων που πολλές δεν έχουμε το χρόνο και τα χρήματα για να δοκιμάζουμε ώστε έτσι να κάνουμε αγορές που αξίζουν!
    mdrouga@yahoo.gr

  17. Πολύ όμορφο δώρο!!!
    Θα ήθελα να βάζεις οδηγίες και συμβουλές ομορφιάς γιατί πίστεψέ με , δεν ξέρουμε όλες να βαφόμαστε! Και ίσως οδηγίες να φτιάξουμε εμείς κάποια καλλυντικά όπως μάσκες ομορφιάς!
    Το e-mail μου: afro_stef@yahoo.gr

  18. Σ'ευχαριστούμε πολύ για το δωράκι. Είναι πολύ όμορφο!!!
    Πέρα από reviews και tips ομορφιάς θα ήθελα να δω πρωτότυπες ιδέες για διακόσμησή ή και συνταγές για γλυκάκια!
    email: kounava@yahoo.co.uk

Leave a Reply

